R.I.P

Mamma ringde nyss och berättade att Mats pappa dog inatt :(
Han hade fått cancer och en massa tråkigheter så inatt somnade han in. Han hade fått två månader kvar att leva. Usch sånt här är verkligen inte kul.
Jag fick själv aldrig träffa honom tråkigt nog.Mamma och mats är ju inte gifta men på något sätt känns det ju lite som att man är släkt ändå när ens mamma har vart ihop med mats så pass länge.

Så nu känns det verkligen deppigt och tycker verkligen synd om mats nu som åkte ner till honom.
T.ex när J´s farmor dog jag kännde henne inte jätte bra men dom gångerna jag träffade henne var hon världens sötaste gumma och hur pratglad som helst och otroligt sällskapssjuk och när jag fick vara med på begravningen så stor tjöt jag. Det hadé jag verkligen inte räknat med men ah på något sätt där så känns det som att man är väldigt nära dom.
Kanske låter konstigt men så tycker jag.

Och det hjälper verkligen inte nu när jag ser denna film den är ju jätte hemsk det visar sig att det handlar om en flicka som är svårt sjuk. Wow känns som att jag kommer hjälpa forkningen i morgon ändå :D 
Ska dit tidigt i morgon bitti så vi får se hur det går sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0