Så blev det inte alls

....Nope kan fan inte sova det är ju beror på att jag har sovit hela dagen men jag är fortfarande helt slut i kroppen men det går inte att somna bara.

Så ligger och kollar på Pimp my ride på mtv :) Hihi
I denna lägenhet kör man jämt på mtv :D
Måste försöka slappna av men det är inte lätt när det känns som att man har en såg i halsen.
Inte ett dugg kul alltså.Får nog bli halsduk i morgon ner till stan.

Sen ska jag fortsätta plugga har gjort en del av uppdraget jag fick.
Undrar egentligen om detta var gymnasie nivå eller om dom har tagit fel för jag lovar bara för att jag är blond betyder det inte att jag är dum utan detta plugg var faktiskt väldigt svårt.
Just nu är det massor om energi och omvandla ström och sånt.
Inte kul.

Men mycket skönare att jobba hemifrån ;)
Hihi ni andra får sitta kvar i klassrummen.

Nej ska nog kolla klart här och sedan ta ett glas mjölk eller något hihi det brukade ju funka när man var liten.
Eller vad tror ni?

Puss :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0