Smallville

Sitter på golvet och kollar på Smallvill ska strax ta lite god vattenmelon och sen en lång härli dusch.
Måste ju vara fräsh tills i morgon :)
Annars då vad har ni för er ikväll kära läsare?

Vi kommer bara ta det lugnt här.
Utgång kanske för dom flesta idag? Skoj isåfall det kommer vi nog göra nästa helg :D
Då blir det drag ska ni veta. Skulle försöka få med så många singeltjejer som möjligt för det var mest killar som skulle dit så fick i uppdrag av Nima.
Hihi dom flesta tjejer jag känner har ju kille men två av mina närmaste är singlar ;)
En är helt säker att hon kommer men Anna var det lite osäkert med.
Men hoppas på att hon kan komma för kul kommer det blir iallafall.
Go kart och det :D Wiiiiiiie!

Måste kolla upp vad det kostar så helena vet det :) Liksom anna.
Nej hörrni nu ska jag ta min efterlängtade vattenmelon ;)

Puss :love:

Kommentarer
Postat av: Tiniusolivia

Great site and interesting informations. THX!

2012-03-05 @ 13:25:20
URL: http://tiniusolivia.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0