Snabbvisit

Fy fan vad tråkigt det var på lunda.Seriöst jag kunde lika gärnat stannat hemma för det var helt värdelöst :( Är jätte glad att vi åkte hem så pass fort som vi gjorde var kanske där en timme sen så ville jag och ingmar rulla.
Absolut inga bilar åkte ju nästan när vi kom dit hände absolut inget och senare körde två bilar ikapp.
Wow!! (NOT)
As tråkigt.

Nåja det ska bli kul ikväll iallafall med tjejerna :D
Får se vad babe hittar på.Lär ju inte komma hem så sent eftersom jag ska jobba i morgon :)
Blir kul att träffa på två helt nya personer på jobbet då som jag ska jobba med på visningen :)

Nej nu ska jag fan gå och kolla outfit för ikväll ;)

Puss så länge :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0