Tack Evelina

Ett stort tack till evelina som fixade till min header igen :)
Jag älskar ju rosa så då tyckte vi det passa till headern.Först ville jag ha hela men det såg bara s konstigt ut.
Men jag tänkte höra med er kära läsare är ni duktiga på det där med photoshop eller något jag söker någon som kan det där med glittrande som man kan ha på bilder
<------- Så där alltså då på mobilen.
Sånt skulle jag vilja ha på header vid namnet :D
Skulle bli så grymt snygg så är det någon som kan det där hör gärna av er till mig på

[email protected] :D

Kommentarer
Postat av: todiloouuu

Det är en pensel på Photoshop som man kan använda för att få dem där "stjärnorna" som ger illusion av att det glittrar.

2010-09-10 @ 18:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0