Tack kära läsare

Tack för tipset om glitter grejjer nu ska jag bara försöka fixa det :D Härligt!
Är jätte glad över att ha så underbara läsare som kan hjälpa mig :D
Hehehe jag som är så trög! Hihi

Ah har nyss kommit hem från lilla Bea för ikväll ska ju dit i morgon på lite party party :D
Blir kanske inte så sen kväll i morgon heller men men vi får se när dom andra brudarna tänker dra ut ;)
Vi tog oss en promenix till liljehallen för att hyra film och det blev...
The blind side!!!
Och seriöst den var verkligen super bra. Hade sett den på en trailer och redan då verkade den bra och så hittade jag denna i filmhyllan på liljehallen och då blev det den efter en slå på en hand bakom ryggen på bea :D Hahahaha!
Vi hade två filmer att välja mellan då.

Sen efter det tog vi oss till årsta ica och handla gott.
På vägen hem därifrån så hittade vi ett äppelträd i parken som hade hur fina äpplen som helst och goda som fan :D
Så vi beslöt oss för att klättra efter några bara det att ingen av oss var något vidare bra på det.Hihi!
Graciöst hahah eller hur??
Hahaha fan vad kul vi hade när vi klättrade sådär :D
Vi måste helt klart sett roliga ut när vi stod och kastade gamla äpplen för att få ner dom fina :D
Vi kom på det när det inte funka att klättra.

Kommentarer
Postat av: Satire

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-01-20 @ 10:19:41
URL: http://satire.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0