Två jobb pass

Yes fick två jobbpass i helgen men båda är på söndagen och den första ligger vid tiden tolv och då är frågan hur bakfull man är då. Dessutom kommer nog inte babe kunna skjussa mig dit heller :(
Han kan ju inte köra när han är bakfull dessutom så ligger han väl fortfarande och sover vid den tiden.
Jag kommer nog inte heller ligga och må så där jätte bra heller. Men den andra visningen jag fick är vid 3 slaget och då brukar jag vara mycket bättre så får nog ta det tror jag om jag nu inte mår jätte bra på morgonen ändå så att jag skulle kunna ta den på morgonen också.
Men fan kommer ändå inte dit:(
Måste ha skjuss det ligger bortanför gamla E4 :an bortanför fyra mackarna.
Hmm.. aja får se hur jag gör det andra passet kommer jag iallafall ta helt klart :)
Denna gång får jag jobba med 4 helt okända isåfall känner inte igen någon så det ska bli kul.

Nej nu ska jag kolla när babe slutar om han är på väg.

Puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0