Vinterjackor

När babe om hem så åkte vi och handlade en ny vinterjacka till honom. Ni som inte vet så råkade han köpa en damjacka hahha inte för att man såg det så pass han tyckte den var väldigt kort i midja så kolla vi sen efter en annan på staduim och då råkade jag se just den jackan och då står det damjacka överst hahaha gissa hur mycket jag garvade åt honom :D

Så nu var vi och köpte en ny åt honom en riktigt herr jacka så jag fick hans stora röda dunjacka härligt varm är den och jag älskar den ska bara sy in den lite så den passa mer på mig. Den var just i medim och jag är ju lite så drunknar nästan i den just nu :D
Så ser min ut :D Härligt skön (Y)
Och detta är babe´s nya jacka försökte ta kort med kameran men det blev så mörkt så hittade den på nätet istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0