10 minuter senare....

...och 3 km på crosstrinern :)
Fan duktig jag är. Ska bara hämta tvätten snart också sen blir det en välförtjänt lång dusch.
Nu har jag tagit lite juice och en macka hahaha kanske inte det bästa efter ett träningspass men då tar jag ett par tabletter för snabb matförbränning så det inte fastnar :D
Bra va???
Inga bantningspiller eller laxeringsmedel utan ett par tabletter med lite vitaminer och som sätter fart på magen :D
Hhih

Snart är det dags för BB och sen för lite mer plugg. Hoppas det är bättre väder i morgon på dagen.
Det är så fruktansvärt skönt att sitta på balkongen och plugga.
Ska ringa killen med jobbet då också :)

Shit vad mycket det kommer att få stå i...

2 jobb + plugg heltid + träning+träffa vänner :O
Oj hur ska jag hinna med allt???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0