11:e April 2011

God morgon :)




Gäääääsp! Fy fan vad jag är trött. Usch gillar inte att ha jonas hemma Han vill bara att man kommer upp typ as tidigt. Han skulle ju upp tidigt för att han skulle ringa vårdcentralen och då ville han att jag också skulle gå upp då han gick upp vilket var vid halv 8.
ALDRIG!
Jag behöver min sovmorgon nu när jag kan.
Om jag får jobbet nu så kan jag kanske inte sova hur länge jag vill.

Men men han lyckades få upp mig nu vid tio.
Fick en tid i morgon men sen kom han på närakuten så vi ska ta och gå dit.

Så får se vad läkarna säger vad han har gjort.

Just nu slänger jag i mig lite kaffe och lite juice ska strax ta och sminka mig och göra mig i ordning.
Vi ta nog och hälsar på pappa sen också hade vi tänkt när vi ändå är där nere på stan :)

Vad har ni för planer idag då? ;)

Puss:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0