12:e April 2011

God morning :)



Har ni vaknat än? Har halft vaknat här är fortfarande ganska så trött.
Kom upp kvart i 11 så har busat lite med Turbo nu innan jag satte mig här :)
Pluggade ju till väldigt sent igår så undrar om allt sitter kvar någonstans i bakhuvudet.
Ska ta upp pluggandet sen igen också.
Behöver verkligen få det gjort nu.

Jonas kommer ju vara borta hela dagen idag eftersom dom har byta däck dagar nu på jobbet.
Tror han bara får skruva ihop det eftersom han kan fortfarande inte gå riktigt på foten.
Han hade ju fått en inflamation i trampdynan alltså under foten.
Jätte konstigt.

Men men han skulle att försöka att inte stödja på det för mycket men ändå försöka få ordentligt.
Stackarn så jag har på känn att han kommer vara helt slut sen och ont.

Eftersom han jobbar hela dagen typ så har han bara 1 timme på sig att käka middag så när han slutar vid 4 så ska jag helst ha maten på bordet.
Men jag som är så duktig fixar ju det lätt :)

Sen ska jag ju ringa lite samtal och det.Fixa här hemma. Så har rätt mycket att stå i förutom det.
Men jag ska börja dagen med lite frukost det vill säga kaffe och macka + lite juice:love:

Puss så länge ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0