14:e April 2011

God morning sunshines :D




Hur är det? :)
Här är det lite segt fan vaknade vid 12 helt slut :O Visserligen var jag uppe väldigt sent igår. Hade jätte svårt att somna.
Kändes som att hundra tankar snurra samtidigt.
Men men nu är jag uppe iallafall och ska börja med en god frukost men undrar om man nästan skulle ta ut det och sitta i solen?
Det är ju så fruktansvärt skönt väder ute.
Men måste nog kolla tempern först så det inte bara är 5 grader eller något.

Idag som sagt är det jobb som gäller och för älsklingen med som har däck bytar dag idag med.
Så han kommer inte hem på middag utan han får det där.
Skönt på ett sätt då kan jag äta snabbt innan jag sticker till dagens visning.
Gud vad bra!

Innan det så ska jag väl försöka plugga lite om jag orkar ah jag MÅSTE göra det.
Just ja min lärare som jag har där skulle vart en kille men nu när jag lämnade in mitt första uppdrag så såg jag att det var en kvinna som svarade istället :D
Fan vad skönt tycker inte om när gubbar ska sitta coh förhöra en. Det går på något sätt alltid bättre med tjejer :D
Konstigt!

Hörrni, ska jag ta och ge beben lite mat och göra mig själv frukost ;)

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0