16:e April 2011

God morgon ;)




Vi gick över till Nima igår kväll. Fick veta att våran polare Philip från gotland skulle komma över helgen :)
Så vi gick över och umgicks lite med dom. Sen drog vi ut och satte oss på Olearrys och tog några öl.
Helt perfekt kväll. Sen så åkte vi hem igen och sov.
Klockan ah jag vet inte riktigt när det var men det var mellan 6 -9 hör jag att älsklingen mår bra alls utan ligger och spyr inne i badrummet och spyr lungorna av sig. Fan vad jag hatar att höra någon spy :O
USCH!

Nu sitter vi och käkar frukost och efter det ska jag ställa mig i dushen.Sen ska vi knalla ner och handla lite nödvändigheter ;)

Vad har ni för er idag :)

Puss på er :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0