17:e April 2011

God morgon :)





Har ni vaknat än? Det har vi här.Är ju tvungen att komma upp tidigare nu när jag ska jobba om två timmar. Har för mig att det är till klockan 4 jag ska jobba och där en timmes rast.

Nu har jag nyss haft en god frukost med älsklingen och ska snart ta och göra mig i ordning för dagen.
Håret står på ända just nu hahaha :D

Ja som sagt var vi ju hos Nima igår tills hans granne/kompis kom för att göra dom sällskap att grilla.
Sen blev det lite för kallt för att sitta ute så vi tog grejjerna och knalla upp till grannen då och seriöst jag har aldrig sett någon snyggare lägenhet i hela mitt liv :O
Jag ville seriöst ha allt han hade xD
Stort kök med en ö i mitten där man kunde sitta och käka eller förbereda mat eller vad man nu ville göra.
Där satt vi hela kvällen och snacka och kollade in olika videos på youtube xD
Nej fy fan vad kul vi hade :D
Riktigt riktigt kul!

Sen fick vi med oss en film hem från honom någon som tydligen skulle vara super bra och as rolig :)
Vet inte om ni har sett den?

Den heter iallafall  "Monty Python and the Holy Grail"
Vi såg en del på den och fan vad vi garva xD

Nej hörrni nog om detta måste rusa för att göra mig i ordning och kolla schemat igen ;)

Puss :love:

Kommentarer
Postat av: mysan

Hejsan har du haft en bra helg? tänkte bara önska dej en bra start på nya veckan! :)

kram

2011-04-17 @ 17:37:17
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0