18:e April 2011

God morning sunshines :D




Nu har jag äntligen lyckats vakna. Är fortfarande inte bra med förkylningen. Snorandet har gått över men är fortfarande täppt i näsan och hostar.
Allt bra med er då? :)

Ja, idag så ska sätta igång med plugget igen.Ska sätta mig ute på balkongen och fixa det idag eftersom det är så himla underbart väder och varmt.
Vi har just nu 13 grader i skuggan så det lär vara ganska så varmt då i solen. Undrar om man kanske skulle fixat brännan också en del.
NEJ plugget först!

Sen senare så kommer min älskling Helena hit och pratat lite :) Har saknat henne massor :O
Har inte kunnat sets lika mycket nu när hon har sin praktik :/

Men det ska bli ändring på det. Sen så fyller hon år snart så vi ska fixa en liten fest för henne. Eller vi ska ha en liten tjejmiddag och sen utgång på det efter ;)
Kommer bli  en toppen kväll.

Vad händer annars idag för er då kära läsare? ;)
Sola?? Det är nog väldigt många som gör det nu skulle jag tro :P
Men det kan jag ju också göra, ju snabbare jag pluggar desto snabbare hinner jag till solen.

Men nu ska jag slänga i mig min frukost och sen sätta mig ute.

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0