19:e April 2011

God morning:love:



Har ni vaknat än? Jag kom upp för lite mer än 30 min sen :)
Sitter just nu och käkar lite frukost. Ska höra med lilla Helena när vi ska mötas upp också ;)
har nyligen kommit ut ur duschen också så sitter med handduken på skallen fortfarande.
Så behöver sminkas och fixa håret efter och då lär det gå fort om vi ska mötas vid 1 eller 2 :D

Ja annars idag så händer det nog inte mycket.Älsklingen har däck bytar dag idag på jobbet så ska göra maten och det själv idag :(
Nåja det blir bra med tanke på att jag ska va med Helena på stan så ;)
Kan stanna lite extra länge. Hihi!

Vad händer idag för er då?:love:

Nu ska jag återgå till mitt kaffe ;)

Puss så länge :love:

OBS bilden var tagen i söndags :P Så ser inte ut så här nu hahaha jag fastnar inte på bild väldigt gärna osminkad xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0