1:a April 2011

God morgon :)




Ja som ni märkte själva så blev det ju inte mycket uppdatering igår. Men som sagt hade lite att göra. Efter stan så åkte vi hema bara för att käka och sen åkte vi hem till Ingemar för att byta däck på bmw och hans volvo.

Efter det så åkte vi hem till Jenny för att lämna en lampa men som vi fick med oss hem igen för det var trasig ännu mer så jonas skulle försöka laga den igen.
Sen satt vi och prata lite om nästa helg då vi åker hem till dalarna igen. Och denna gång får vi dessutom med oss Jenny och Elliot dit.
Dom ska nämligen hälsa på jonas och jennys kusin och självklart camillas.
Men hon skulle tillbringa helgen med henne så är vi hos pappsen :)

Blir nog en super kul  helg :D
Och ska ju dessutom träffa dom små underbaringarna hos pappsen dom har nu vuxit as mycket och börjar blli väldigt långhåriga vissa av dom.
Faaan vill åka nu :D
hihih

Nej hörrni jag ska faktiskt ta och ta lite kaffe och lite macka tror jag efter morgondagens plugg.

Men vi hörs mer sen då jag ska försöka bättra mig med dagens outfit och visa er vad jag köpte igår.
Ah jag vet jag skulle ju absolut inte köpa något men ni vet ju hur jag fungerar ;)
hihi


Kolla hur stora dom har blivit han som sitter och sover är min lilla favvo kille där hemma :)
Och just dom här två är dom som inte är tingade alltså det finns ingen som vill ha dom än :)
Så om ni vill ha någon lite pälsboll så finns dom här kvar ;)

Kommentarer
Postat av: Moa

gud vad söt ^^

2011-04-04 @ 16:58:22
URL: http://littlemoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0