20:e April 2011

God morgon :)





Oj det blev visst en rejäl sovmorgon :O
Var verkligen inte meningen att jag skulle sova så länge ;P
Men men någon gång måste man väl få ta en rejäl en.

Ska ta och göra lite frukost nu hade jag tänkt. Förkylningen har faktiskt typ gått över nu lite krasslig fortfarande men det är mycket bättre :D

Annars idag då? Jo ska plugga det näst sista nu hoppas jag det blir.
Sen blir det som jag sa tidigare slutspurten ;)

Åååh Turbo skriker just nu så tror han vill ut ett tag hahaha. Står i dörröppnigen till köket och skriker samtidigt som han ser på mig xD

Rolig den där lille.
Ni då kära läsare vad har ni för er idag?:)

Puss:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0