21:a april 2011

God morgon sötnosar ;)





Vaknade för en halvtimme sen kanske. Så nu sitter jag och klämmer i mig lite kaffe och macka med philadelphilaost med smak av salladslök ;) AS GOTT!
Sitter och pratar lite med pappsen också. Han stackarn måste jobba i helgen eller han hade lyckast skriva sitt schema att han kommer jobba tre helger i rad. Så det var ju kanske inte så kul :/

Jaha nu i påsk vad händer då egentligen??? :O
Vi är bortbjudna till babbsan på lite påskmiddag så dit ska vi på fredag :D
Så det ska bli kul :)

Ni då vad händer nu på påskhelgen då? Ska ni klä ut er kanske?? Hahaha man kommer själv ihåg när man gjorde det när man var liten. Det var verkligen as kul :D
Vi gick runt heeeeeeeeeela Rostberg och det var faktiskt jobbigt det är en bit varje hus x)
Då fick man verkligen motion ;)

Synd att man är för stor nu. Annars hade jag gått här hahah. Snacka om godis man hade fått bland alla dessa lägenheter :O
Det hade ju vart kilosvis.

Nej nog om babblandet. Ska ta och käka upp det sista nu och sen fixa till mig lite ;)

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0