22:a April 2011

God morning ;)




Har nyss klivit upp behövde en sovmorgon sov inge bra inatt så.
Turbo verkar må bra idag iallafall det verkar ju skönt eller ah har inte sett han knalla än utan han ligger i kontorstolen fortfarande.
Men han har redan fått sin medecin så allt ska vara lugnt.
Ska försöka få igång honom eller nej ska låta han vila så han kan ta igen sig :)
Stackarn!

Ja iag är det meningen att jag ska plugga men asså jag kommer inte kunna koncentrera mig eftersom älsklingen kommer hem snart igen efter att ha hjälp pappsen med garaget och jag behöver verkligen tyst omkring mig.
Så jag tar nog det hela i morgon och städar jätte fint i lägenheten istället :)

Ni då kära läsare vad har ni för planer för idag?? Någon av er som kanske fått påskägg???

Puss:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0