24:e April 2011

Good morning to all of you ;)






Ska ta och göra lite frukost här hemma. Vet inte om älsklingen ringer mig och säger vi ska äta snart med en macka skulle väl inte skada då.
Hade tänkt plugga ute i solen idag och försöka få mina ben knallbruna ;)
Skulle ju inte sitta fel.
Det krångliga är ju att man måste sola baksidan också och det är inge vidare roligt :P
Dessutom blir det väldigt krångligt att göra det här på balkongen.
hmmm....


Aja jag får försöka lista ut det.

Ni då hur är det med er idag då? Bra hoppas jag :D
Det är ju så himla skönt väder man blir ju bara glad över att se det :D  Eller hur?

Annars av dagen så kommer inget speciellt hända här ska väl städa och det så det blir någorlunda snyggt tills i morgon.
Det uppstod ju ett problem. När vi kolla på SJ´s sida så står det att ALLT är slutsåldt.
Kan det verkligen stämma?????

Alla åker väl inte från falun nu heller hoppas det är något fel.
Men annars så får vi lösa det på ett annat sätt.

Ja, nu hörrni ska jag ta och göra en salami macka med lite juice och vänta på att solen når balkongen så jag kan sola lite :)

Puss så länge :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0