26:e April 2011

God morgon :)





Sitter just nu och käkar lite frulle med syrran :)
Idag så ska vi ner till stan med det blir först efter 3 för vi måste tvätta. Har tvättid nu mellan 12- 15 så jag måste fixa det först.
Så det får bli att syrran tar min dator haha under tiden x)

Hade faktiskt en riktigt skön kväll igår ;) Idga åfr vi väl hoppas blir lika rolig.
I morgon skulle hon till Sthlm för att möta upp en kompis. Men kommer hit sen igen på kvällen.
På torsdag har vi också en grej inplanerad. Så ja duktig syrran som har gjort upp lite saker nu när lillsyrran är här :)

Ni då? Vad har ni för er idag då?
Vi skulle ju sola men FAN finns ju ingen sol idag. Men vi håller tummarna på att det kommer spricka upp under dagen.

Nu ska jag ta och hälla i mig det sista av kaffet och vara lite mer socialt mot henne.

Puss så länge:love:

Miiiiiina gosungar som finns hemma hos pappsen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0