27:e April 2011

Good morning :)






Usch är verkligen as trött just nu x)
Har sovit sissodär hela natten. Har haft mag ont så det skriker om det. usch inge kul alls.
Sen var jag och syrran uppe ett tag.
Nu sitter jag och ska kolla tider åt henne mot sthlm hon ska ju hälsa på en kompis idag så ska följa med henne ner till stationen.
Skickar inte iväg henne helt ensam det skulle jag aldrig göra. Även om det är ljust ute så gör jag inte det.

Annars så ska jag ta och städa lite och plugga det absolut sista nu idag. Bäst att passa på när hon är borta :)
Hihi.

Ja vad har ni för er idag annars då?:love:

Jag fick i uppdrag att köpa ost det är det enda MÅSTE eller BEHÖVER enligt jonas :D
Hahahah han är så jävla söt när han lämnar en lapp i köket.


Nu hörrni ska jag ta och göra lite frukost innan det är dags att ta syrran ner till stationen ;)

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0