28:e April 2011

Har haft fullt upp hela dagen så har inte kunat blogga förän nu så sorry för taskig uppdatering :/
Jag och syrran har vart en sväng till gränby för att köpa sololja och sen hälsa på Helena där hon praktiserar :)
Sen så gick vi och köpte en varsin glass i det sköna vädret :) Mumma!
Sen solade vi lite mer. Fick faktiskt bra med färg så det ska jag fortsätta med hihih ;)

Nu på kvällen så åkte vi till Jenny och Elliot o Micke för att hälsa på :D
Efter det tog vi en kort vända till Ingemar för att hälsa på.
Bestämde lite om dragracingen som vi ska på sen i sommar ;)

kan berätta lite om det senare :)

Nu ska jag ta och se BB och sen sova tror jag om jag inte bloggar innan jag somnar :)

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: frida

fin blogg :)

2011-04-29 @ 10:43:09
URL: http://hejfridabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0