29:e April 2011

God morgon på er :D



Just nu sitter jag och syrran och käkar frulle vi ska strax ta och knalla ner till parken för att sola :)
Ska fixa brännan lite och ska tigga lite mer sololja av syrran. Måste köpa en egen sen när jag får pengar nästa gång.

Resten av dagen ska vi bara ta det lugnt och få jonas handla lite dricka eftersom jag inte orkar bära en låda bärs :O
Han ville inte dricka i morgon just för att han mår så dåligt efter. Stackars älskling lider verkligen med honom. Han tycker ju as mycket om öl med kan inte dricka eftersom hans nacke säger emot honom dagen därpå och mår så dåligt att han måste spy :(

Måste ta han till en doktor för att kolla upp det där.
Stackarn:love:
Ah som ni kanske har sett så har det vart världens sämsta uppdatering men åt andra sidan så har jag ju syrran här och man vill ju umgås med henne så mycket som möjligt :)

Nej hörrni nu ska jag ta och fixa håret i en hästsvans och sen ordna för att ut och sola ;)

Puss så länge sötnosar:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0