3:e April 2011

God morgon :)




Sorry att jag inte uppdaterade mer igår men som sagt var så jävla trött :O
Helt sjukt!
Ändå gjorde vi inget speciellt igår heller.

Idag så ska jag ju jobba då som sagt. Har ett pass på 45 min :) Så det ska bli skönt att göra något nyttigt och bra.
Sen får vi se vad vi hittar på om det visar sig att vi åker till någon eller om vi bara strosar i affärer som vi brukar göra.

Det löser sig. Just ja jonas kanske skulle hjälpa pappsen med garaget så vi får se om vi hittar på något eller om han åker dit. Tror jag inte följer med denna gång.
Turbo behöver lite sällskap stackarn som nästan vart hemma ensam hela helgen.

Sen behöver jag fråga J om hon skulle kunna passa lillen när vi ska åka nu nästa helg.

Ja, nu behöver jag fixa mig till dagens visning ;)
Men vi hörs snart ige

Puss så länge sötnosar :love:

Kommentarer
Postat av: emmaandersson

sv: varsegod sötnos! :) <3

2011-04-03 @ 13:04:58
URL: http://eeeemmmmaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0