4:e April 2011

God morgon babes ;)




Sovit gott?
Det har jag iallafall. Vsserligen somnade jag väldigt sent igår men What the hell det gick ju bra ändå.

Har pluggat lite smått nu på morgonen och ska nu ta lite frukost:)
Fan gud vad jag är duktig för en gångs skulle är jag otroligt stolt över mig själv som verkligen lägger hela min själ till detta.
Det är rätt coolt ändå.
Den religion kunskapen som ni har i gymnasieskolorna som ni pluggar under en termin eller ett år så jag klara på 6 veckor ;)
Det ni hihi.

Ja idag så ska jag faktiskt ta och kollar runt på lite saker hade jag tänkt.
Sen blir det säkert plugg igen men ska ta och kika runt först och ta och fixa det som behöver fixas här hemma som disk. Jag vill helst inte att den ska stå i någon dag för då blir det så fruktansvärt mycket disk.
Fan skulle behöva en diskmaskin :(

Ingen som har en som står men funkar :D?

Hahahah ni ska se Turbo just nu det är någon städerska utanför dörren hit som står och torkar golven och han sitter precis vid dörren med skallen mot springar och lyssnar ser as kul ut xD
Knäppis:love:

Nej hörrni, jag ska ta och hitta någon bra outfit för idag och sen ta lite frukost ;)
Tunnbrödsrulle :) Mumma!

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0