5:e April 2011

God eftermiddag :)




Kom upp för kanske 1 timme sen hihi ooooops :)
Nej men jag var så sjukt trött i morse kom inte ens upp när Camilla gick upp försökte men det gick bara inte var så otroligt seg i skallen totalt död :O

Inte kul!

Nåja nu är jag uppe iallafall och sitter i köket för lite frukost. Tar nog plugget i morgon :)
Ska försöka fixa min kjol hade jag tänkt hihih :D
Sen får vi väl se om det blir bra eller inte.

Ska ta färgningen idag också snart eller om jag ska vänta tills älsklingen kommer hem. Tror jag gör det om det skulle bli lite fel nu.
Inte värt att riskera det.

Ni då läsare vad har ni för er idag då? ;)

Just ja igår när jag pratade med min lila kära syster så ska hon komma hit till oss om tre veckor och kanske stanna några dagar. Hon ville fixa håret alltså göra extantions och det var tydligen snor dyrt hemma med allt som hade att göra med frisörer.
En klippning där skulle kosta runt 500 och över :S
Jag menar hallå :O
Här börjar det åtminstone från 260 kanske som billigast.
Så ah det ska vi göra så jag ska ta och ringa en frisör här i närhten och kolla om han sätter i extantions.

Vad gör man inte för sin lilla syster ;)

Nej hörrni jag ska ta och käka upp min frukost här nu så vi hörs snart igen ;)

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0