7:e April 2011

God eftermiddag ;)



Har nyligen kommit hem från att ha åkt och lämnat cv. Men snacka om skit väder. Hade fan motvind hela jävla vägen.
Inte kul alls!
Man blir så förbannad också när man cyklar emot det och det känns som att man inte kommer någonstans :S

Nåja men det gick bra iallafall. Tydlligen var det självklart super många som hade sökt det också.
TYPISKT!

Nåja men jag håller mina tummar tills dom knäcks.
Sen var jag runt och sökte lite på andra ställen också men inget speciellt napp men ska läma cv till en annan butik också.
Jag är ju så fruktansvärt smart.
Hade ju as bråttomt i morse så skrev bara ut ett cv. PUCKO!
Så får skriva ut ett till nu och cykla dit någon dag antagligen på måndag och lämna det.

Ah,nog om detta nu.

Ska ner på stan sen o någon timme med Helena. Får se om det blir sallad eller om vi skiter i det.
Annars får vi ta det någon annan gång.
Älsklingen måste ändå hämta upp mig där nere eftersom vi ska iväg och handla lite nödvändigt skit som kaffe :O
Hihih

Ja jag ska ta och fixa till håret nu ska köra på utsläppt har haft det i en slarvig knut.
Och nu ser det inte klokt ut efter man vart ute xD

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0