8:e April 2011

God morgon :)



Har vart vaken sen halv tio då Jannica ringde visserligen var jag redan vaken redan satt i köket och plugga så :)

Men det har hänt så underbart eller inte riktigt än men är på god väg att hända :D
Nämligen att jag kanske har fått ett till jobb :O
Visst det är inget glamoröst jobb utan ett flyttstäds jobb men vadå det ger ju pengar ;)

Har inte snackat med han än eftersom jag har haft fullt upp men som jag sa till jannica att jag ska ringa honom så fort jag kan.

Gud vad spännande om det är det jag tror så tror jag det är dom som flyttstädar åt mäklarhuset där jag jobbar :D
hahah kul isåfall. Då blir jag visningsvärdinna och flyttstädare åt dom också  xD
Hihih kul.

Nej men jag ska inte ropa hej än förän jag vet mer.

Nu ska jag ta och diska,packa, fixa lite små saker.

Så vi hörs snart igen ;)

puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0