BB time

Nu är det snart dags för att dejta kudden eller john blund ;)
Älsklingen är på väg at somna just nu. Sänkte nyss ljudet på tv så :D

I morgon då som sagt måste jag upp tidigt ska möta upp Lisa på stan vid tio när allt öppnar så.
Nu var det ju länge sen vi sågs antingen har jag vart upptagen eller så har hon vart upptagen men i morgon så :D

Ska INTE handla något kanske en sallad eller fika men inget annat.
Eftersom på söndag efterjobbet ska jag iväg och sola med Helena ;)
Behöver bättre på brännan lite. SKA vara brun innan det är dags att sätta på sig shortsen.
Vill inte vara kritvit.
Inte snyggt!
För mig iallafall.

Ja, ska ta och se klart BB här nu och sen se vadå???
Hihi jo 90210 såklart (A)

Men bloggar lite senare innan jag somnar.

Puss:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0