Bed time

Sitter just nu i sängen och snackar lite med syrran på fb :) hahah igår när vi ringde varandra så satt vi och snackade i 4 timmar :)
Det var skönt att få prata lite med henne.

I love my sister do death :love: även om hon kan vara lite smådryg ibland men så är ju småsyskon eller hur ;)?

Ska snart upp igen faktiskt. Ska upp kl 7 så kommer inte få så många skönhetssömns timmar ikväll.
Vi ska åka till enköping i morgon nämligen för att köpa en motor till våran audin.
Och Ingemar ville åka ganska så tidigt härifrån.

Visst det är skönt att komma upp tidigt på ett sätt för då får man vara uppe längre.
Men det blri nog bra detta. Först måste vi kolla om motorn är något att ha det är inte säkert den är bra överhuvutaget.

Men dte löser sig nog.

Nu ska jag ta och se cheaters och sen reprisen på big brother eftersom vi missade det. Var ju hos svärmor babbsan där i satt och pratade allt mellan himmel och jord riktigt trevligt :D
Blev dessutom bjuden på glass hihih när jag får det så känner jag mig som ett barn på nytt när någon frågar om man vill ha isglass :D
Någon mer som känner så eller är det bara jag som är annorlunda?

Men vi sötnosar hörs mer i morgon ;)

Puss och sov gott nu:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0