Cake

Har nyss vinkat av Camilla. Är egentligen mening att ho nska sova över här men hon hittade ingen parkering nu heller så hon får sova på kontoret där hon jobbar.

Så hon kom förbi för att få lite te och macka + lite sockerkaka och se BB :)
Trevligt trevligt :)

Nu håller vi på att se på Dr 90210 och sen ska jag ta och plugga lite mer hade jag tänkt ;)
Duktiga jag!

I morgon ska jag lämna cv på ett ställe dit jag måste ta cykel för att komma. Har ingen lust att åka ner till stan för att byta buss och åka dit.
Då går det fortare med cykel. Hoppas bara det är bra väder.

Efter det ska jag ner på stan för att möta upp Helena :)
Hade nog tänkt kika runt lite och sen ta en sallad på Cupido som vi gjorde förut var ju as gott där :D
Har aldrig käkat där innan men nu kommer jag gå dit varje gång jag vill ha sallad.

Nej hörrni det är bäst jag sätter igång med plugget så jag kommer någonstans.

Puss så länge:love:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0