Dejt i morgon

Skulle man kunna kalla det iallafall. Men inte med någon annan kille eller så utan med älsklingen. Han sa att vi skulle ta en sväng ner på stan för att kolla på lite skor. Han behöver verkligen nya nu.
Sen så ville han ta med mig på en mysig fika också hur gllug är inte han :D
Min lilla gosegubbe :):love:
MEN han ska dra upp mig vid nio :S
Aaaah hahaha får se om jag verkligen kommer upp den tiden eller inte. Ska försöka eftersom vi vet ju inte när syrran kommer heller.

Men men nog om det annars vet jag inte vad som händer riktigt.
Vi får se :)
Nu ska jag ta och se klart Rupauls Dragrace ;)


Kommentarer
Postat av: absoluteelin

söt bild! :D

vad gör du idag?

2011-04-25 @ 15:51:55
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0