Fan också

Just nu går BB på tv och jag seriöst hoppas på att rodney åker ut först och patrik sen. Gillar ingen av dom speciellt mycket. Rodney är ett pucko enligt mig
Om han måste ha en tjej så måste ha vara vidrig mot dom. Vilken tjej går igång på det egentligen jag skulle nog ge honom en rak höger garanterat eller varför inte en pungspark?xD

Kollar ni också på BB ikväll??
Sen efter detta blir det transvestiterna :Dhihi
Sen blir det sova.

Jag är super ledsen för den urusla uppdateringen i helgen men nu ska det vända nu när jag är hemma :D

Just ja bidlerna får jag försöka få in igen i morgon.
kameran och sladden vill inte samarbeta ikväll så ska försöka få in dom i morgon ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag kollade (A) Håller helt med dig, Rodney borde ha åkt ut! Fast gillar inte Patrik heller så spelade egentligen ingen större roll :3

2011-04-11 @ 00:02:38
URL: http://tossan.blogg.se/
Postat av: Nathalie♥

Jätte fin blogg! Allt bra? Kram :)

2011-04-11 @ 08:58:42
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0