Full i magen

Nu har vi nyss kommit hem och är fulla av mat och glass :D
Mötte upp min lilla älskling på stan och därefter så gick vi direkt till frissan.
Och Helena fick världens schysstaste frissan EVER! Det roliga var att vi hade en bekant som vi båda kände.
Behöver inte nämna namn här och sen kände hon till en annan som jag också känner.
Satt och snacka lite skit under tiden dom fixade hennes hår. Fan vad kul vi hade.
Så kan verkligen rekomendera Jennie på Hair & face.

sen så tog vi och knalla till darkwell för att köpa en ny percing till helena. Och där möttes vi av en av killarna den mörka i hästsvans. hahaha.
Han sa så att " jag känner igen dig" och så tänkte ja" jaha ja jag har ju vart här flera gånger med olika tjejkompisar.
Men nej det var inte därför han kände igen mig utan det var att han hade sett mig i en video med en föredetta kompis dr vi dansar xD
Hahahaha fan vad pinsamt! Som tur vad så funkar inte den video längre eftersom jag råkade ta bort mitt konto så till och med turbos video har försvunnit :(

Ah men fan vad jag garva när han sa det xD
Sen tog vi bussen hem till mig för att göra lite mat. Hahaha Helen ville diska fast jag sa att jag kunde fixa det själv :D
Men nej hon skulle minsann göra det eftersom jag bjöd på mat :D

Sen tog vi en promenad till Mc för att ta lite efterrätt nämligen Mc flurry.
Efter det så var vi tvugna att handla lite bröd och nu sitter vi i soffan helt slut i kroppen.

Så nu ska jag ta och mysa till det här och sen efter nio åker min lila snygging hem.Sen ska jag försöka få in lite bilder från mobilen ;)
Håller tummarna att det funkar nu :D

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0