Gäst

Camilla kom hit för att sova över. Det passar ju utmärkt att vi bor i stan så hon kan komma hit och sova eftersom hon åker runt och jobbar här i närheten.
Alltid lika kul att få hi henne också :)
Får ju inte så ofta besök ví åker mest till folk istället ;)

Har setat nu och pratat lite och nu är det dags att säga god natt.
Ska försöka komma upp tidigt i morgon och för att göra Camilla sällskap innan hon sticker till jobbet sen.
Då ska jag försöka plugga också. Vill gärna bli klar med skiten så fort som möjligt.

Nu ska jag ta och se lite tv och sen sova om jag så få några timmar :)

I morgon tisdag händer det inte mycket mer än plugget.
Eller kanske fortsätta på kjolen jag håller på att sy för hand hahah  :D Inte det lättaste men det går bra ändå ni kan få se resultatet då också när den väl blir klar.
Håller på att försöka sy dit en dragkejda nu och det var inte så lätt att göra det för hand men men.
Har man ingen symaskin så har man inte det.
Får ta och inskaffa det sen.

Men vi sötnosar får höras mer i morgon ;)

Puss så länge :love:

Kommentarer
Postat av: elin

fin blogg :D

2011-04-05 @ 10:20:14
URL: http://elinkristensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0