Hahah häftigt!

Hahaha vet ni vart jag bloggar ifrån nu???
Hahaha tv x) Sitter med ett tangentbord och datamusen vid vardagsrumsbordet och har tv:n som skärmen.
Hur jävla coolt som helst :D Speciellt om man har en 55 tummare till skärm x)

Vet inte riktigt när min lilla älskling kommer hem. Så under tiden så ska jag nog ta och plugga igen :)
Varför har jag inte tänkt på detta förut att blogga och göra plugget på???
Jo just ja hahah alla mina bilder och det ligger på min lilla dator men ska nog ta och föra över dom till hårddisken innan datorn kanske laggar ihop.

Nu annars har jag vart super duktig och städat plus putsat fönstren visseligen blev det inte super bra men men det är lite renare iallafall.
Hihih ;)

Nej ska ta och plugga igen tror jag ;)

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0