Hos Pappa<3

Sådär har kommit fram til Falun nu och till pappa :) Eller jag vi har väl vart här sen halv tio kanske.
Pappsen kom kanske 15 minuter efter oss.
Och syrran som hade vart hos en kompis kom hem nyss.

Ska strax ta och sova. Jonas har väl säkert redan somnat ute i fotlöjen hahaha stackarn.

Vi började ju åka från Uppsala vid halv 6 och fick veta att deras kusin som Jenny ska bo hos var efter oss någonstans så vi kom överrens om att träffas på gävlebron och ta en bit mat eller E och hennes mamma och pappa bestämde sig för det.
Elliot skule också ha mat.
Vi hade ju redan käkat innan vi åkte på marianns så för oss blev det bara en dricka och en kaka åt älsklingen.

Sen bar det av igen mot falun med en fullsmockad bil på 5 pers och packning.Hihi.
Väl framm hjälpte vi till att packa ur Jennys saker och det till elliot.
Jonas hjälpte till att sätta ihop resesängen dom hade till Elliot.

Sen tog vi bilen och åkte hem hit till pappsen där ingen var hemma xD

Har setat nu hela kvällen vi vart här och busat med kattungarna.
Fan vad bråkiga dom är.

Min dator funkar dessvärre inte just nu eller jag får inte igång internet.
Inte älsklingen heller så får låna pappsens dator.
Ska väl strax ta och lämna över den till syrran hihi.

I morogn så ska vi ta en tur till mormor och morfar och se om dom är hemma.
Pappsen jobbar tyvärr under dagen och sen vid tre har han tydligen en dejt med en tjej hihi lilla pappa på dejt :D
Lät så himla mysigt.
Är så glad för hans skull att han träffat något får bara hålla tummarna att det håller eller framför allt att det blir något.

Vi får se.
Resten av den dagen har vi inget större planerat så.

Nej hörrni detta blir nog tyvärr dagens sista inlägg så vi får höras mer i morgon ;)

Puss så länge sötnosar:love:

Kommentarer
Postat av: therese

Hej, jag har startat veckans blogg på min blogg och det skulle vara roligt om du ville vara med :) det är enkelt och mer står på min blogg :)



direkt länk: http://thereselindgren.blogg.se/2011/april/anmal-er-till-veckans-blogg.html#comment



ha en bra dag, puss!

2011-04-08 @ 23:16:49
URL: http://thereselindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0