Hot

Det är faktiskt riktigt varmt här ute på balkongen men det var liiiite kyligt i skuggan fortfarande. Fast det var 13 grader.
Turbo är ju som vanligt överlycklig att få vara här ute och springa runt lite och hoppa upp på räcket och sen åker ner.
Hade tänkt börja plugga nu så jag får något gjort. Nu är det ju lite enklare eftersom nu behöver jag bara boken eftersom jag kopierade in allt jag hade skrivit från boken in på datorn. Inte direkt lätt det var fan as jobbigt.
Skrivkramp flera gånger.

nej hörrni bäst jag sätter igång med skrivandet in inlärningen ;)

Puss så länge:love:
Gå ut i solen ni med sitt inte inne. Gör som jag ta med daton ut isåfall:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0