I´ve a happy life

Sköööönt att få komma hem igen visserligen jobbar jag ju inte länge men känner mig inte riktigt pigg idag och det är säkert vädret.
SKIT VÄDER!

Just nu sitter jag med en kaffe i handen och små pratar lite med syrran :)
Turbo springer runt och skriker as drygt.

Jonas åkte nyss till Ingemar för att hjälp honom med garaget.
Jag orkade inte följa med och dessutom har vi tvättid kl 3 så jag fick stanna hemma.

Ska nog ta och städa här hemma och överraska älskligen. Funderar på om jag ska gå och köpa något gott sen också till honom :)
Hihihi bara för att han ställer upp så mycket för mig med att skjussa och det till jobbet :)
Så han förtjänar ju något kul ;)

Ja, nej men vad har ni för er då sötnosar:love:?

Kommentarer
Postat av: Linnea

SV; de e bra :)

gör dudå?♥

2011-04-03 @ 19:56:03
URL: http://liinneaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0