Intevju

Nu är jag äntligen hemma.Ska diska lite och städa sen sätta mig ute i solen och steka.
Har nyss kommit hem från en jobbintevju som gick väldigt bra tills jag sa att jag inte hade körkort. Då blev det problematiskt :(
Men det kanske skulle gå iallafall.
Hahah det roliga var att han ville sätta mig på att sälja helst eftersom jag tidigare jobbat inom butik och det.
Men jag har ju alltid velat haft en moppe så det skulle gå bättre om jag hade en sån så dom slapp skjussa mig. Det skulle passa utmärkt till visningsvärdinne jobbet också.
Så ska ta och kolla upp lite om jag hittar en billig moppe :)

Kommentarer
Postat av: elina

bra med mig me D:

2011-04-15 @ 14:55:10
URL: http://jonssonbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0