Love my job

Fan vad jag älskar mitt jobb :D
Även om jag kommer hitta något jobb på vardagarna så kommer jag inte sluta på jobbet det är ju framför allt extra knäck :D
Just nu har jag ju bara detta så det blir ju inte super mycket i månaden eftersom det bara är helg jobb.
Men jag älskar älskar älskar verkligen att jobba där.
Alla är så grymt snälla och trevliga och roliga framför allt vissa av mäklarna är ju till och med extra roliga har ju en favvo som jag älskar att jobba med med henne är det aldrig tråkigt man gap skrattar varje gång :)

Ska ju inte jobba nu i helgen eftersom vi åker till Falun men nu är dom så schyssta att dom satt mig på att pass nästa torsdag :D
YES!
En timme dessutom och det betyder MONEY!
Fan nästa månad kommer bli mer än super.
Hoppas bara på att det blir mycket nästa helg med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0