Milq

Hittade en massa saker som jag är så sugen på att köpa hem. Kanske inte allt på en gång. Men vill ha så stilrent som möjligt här hemma. Och så lite saker som möjligt typ kattmaten i en burk istället för påsen som den kommer i. Inte snygg!
Då är det mer schysstare med maten i sen sån här burk :D

Hahaha sen vart passar inte denna bättre in än i köket. Jag är as sugen på att köpa den just för att den var himla cool.

Och detta skulle vara snyggt att piffa upp kaklet på innen i badrummet :D


Sen är jag faktiskt i ett stort behov att köpa mig en ny nessesär.


Hittade sen lite gulligare hängare att ha i hallen men jag tror inte älsklingen går med på det :P


Sen skulle jag vilja beställa hem lite burkar så man kan lägga i te och kaffe i :)
Så man kan ha det framm så det ser snyggt ut eller vad tycker ni visst skulle det va fint att ha framme två styken sånna här trä burkar :D?

Kommentarer
Postat av: Liger - The Biggest Cat on the Planet :)

I love that make-up bag :)

2011-04-20 @ 02:06:54
URL: http://www.ligerworld.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0