Mormor &morfar

Har vart hemma hos mina kära morföräldrar hela förmiddagen och eftermiddagen :)
Jonas har fått kolla lite på deras bil medans jag och mormor har setat inne och pratat lite :)
Men min mormor kan man prata om allt :D
Och jag älsakr båda två oerhört mycket ni betyder så mycket för mig :love::love::love:
Bättre morföräldrar får man leta efter.

Nu så sitter jag och älsklingen här hemma ensamma och vänta rpå att pappsen ska komma tillbaka från hans lilla dejt med denna tjej han har träffat och det verkar som att det går bra ändå.
Tycker det är så otroligt kul att han träffar någon annan efter mamma.

Han förtjänar det!
Börjar däremot bli hungrig så undrar hur länge han blir borta egentligen om jag och älsklingen skata något att äta eller om vi väntar på att pappa ska komma hem och att vi sen kanske åker och käkar någonstans, vi får se helt enkelt :)

Ni då läsare vad har ni för er idag denna lördag?
Jag kommer tyvärr inte kunna blogga så mycket under denna helg eftersom min dator inte vil ta emot internet signalen från pappas trådlösa router.
Så ni får ha tålamod ;)

Nu ska jag ta och kela lite till med gosungarna och ta en massa kort som jag kan lägga upp sen :D

Puss så länge :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0