Mys dag med älskling

Idag så var jag och babe ner på stan och tog en fika tillsamman :D Var verkligen jätte mysigt sen sprang vi och gjorde lite småärenden innan det var dags att åka hem.
Men vi hann inte mer än hem förän vi skulle till Sala och hämta upp syrran hon hade fått tag i en biljett men den gick bara till Sala.
Så vi var så snälla att hämta henne där ;)

Nu sitter hon med min dator så jag passade på att låna älsklingens dator.
på tv går filmen Greas.
Skit bra film.

Nej hörrni nu ska jag ta och fixa mask och sen se lite film och lite spel :D

Puss så länge:love:

Kommentarer
Postat av: Elina

åh vad gott det där såg ut dåå! :D haft en trevlig påskhelg ? :) kraaaam

2011-04-25 @ 19:35:02
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0