Nails

Har setat och filat lite på naglarna :) har ju lyckats spara ut dom rejält nu alltså. Eller jag råkade bryta av en del av den ena tumnageln men annars är dom super långa och längra ska dom bli också ;)
Jätte fina blir dom när man målar dom. Här behövs inga lösnaglar ;)
Nu ska jag verkligen ta hand om dom och ett riktigt roligt tips till  er som också har problemet med att bryta sin naglar.
När ni ser en liten spricka eller en skavank ta på lite lim så håller det :)
Jag provade det en gång och det funkade faktiskt :)
Det ni.
Nu ska jag fortsätta kolla på Dragrace med Ru paul ;)

Puss så länge:love:

ah nu fick jag ta med webbcam därav dålig bild. Mobilen fick inte att få någon signal till dator och kamera sladden är fortfarande inte bytt än så den kan jag inte heller få in bilder genom :(
Blä för elektronik prylar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0