Nej,i morgon

Neeeeeeh,orkar inte ta tag i plugget nu på kvällen behövde annat att tänka på.
Ska ta och sova nu hade jag tänkt. Ska ju som sagt upp och jobba i morgon hihi inte förän på kväll men iallafall :D
Tur att man har så snälla arbetskollegor som kan ställa upp att skjussa :)
Dom absolut roligaste personerna jag vet är dom jag jobbar med :D
Tur det ändå!

Älsklingen ska ju ändå jobba med däck byte imorgon så vi kommer nog hem typ samma tid eller jag kanske kommer hem tidigare än han men inte så många minuter.
Vet ju inte riktigt när han slutar exakt tid det är alltid olika.

Nåja nog och detta skitsnack :D

Ska ta och krypa ner under täcket och vänta på att 2 ½ men ska sluta sen blir det natti natti ;)

Puss på er:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0