På väg till bessöksrekord??

Är på god väg till att ha besöksrekord igen :D Fan vad härligt :D Jätte kul verkligen med fler som hittar in hit :D Ni är mer än välkommna ;)

Just nu så ligger jag och ser på BB samtidigt som jag rensar datorn i jakt på något virus.
Hoppas det inte finns något.

Älsklingen ska tydligen sluta två i morgon men han skulle kolla om skroten hade något bensin lock till audin eftersom det saknades på bilen.
Hihih hur man nu kan lyckas med det.

i morgon blir det plugg och städ för min del ;)
Ni då vad händer i morgon??? :)
Just ja jag fick min lönespecifikation och shit fick mer än vad jag trodde faktiskt :D Helt sjukt!
Men det är bara bra :D Nästa månad kommer ju också blir super ;)

Tyvärr fick jag inget pass i helgen eftersom det är påsk. Jag hade mer än gärnat jobbat då.

Nej nu ska jag ta och se klart BB här sen så ska jag plugga lite innan jag somnar. Uppdaterar kanske innan det är dags  att sova.

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0