Plutten <3

Det gick bra med min lilla älskling.
Jag ringde först till jonas och frågade om vi skulle åka in och han tyckte att jag skulle ringa vetrinären på en gång och höra vad dom sa.

Sagt och gjort jag ringer vetrinären och dom ville att vi skulle komma in inom 30 min. Vilken tur att vi fick en tid så fort.
Så jonas fick sluta lite tidigare från jobbet för att hämta upp oss och vänta på att få komma in till vetrinären.
Väl där inne så skulle hon försöka klämma och känna på honom då (undersöka så inget var brutet)
Inget var det iallafall men han hade skadat lårbenet lite för så fort hon klämde där lite börjad han fräsa och försöka hugga emot henne.
Så ont hade han.

Efter besöket så åkte vi till apoteket för att få smärtstillande till honom så det skulle bli lite bättre.
Sen blev det en tur till öob för att köp lite godis vi kunde blanda medecinen med.

Allt godis och medecin gick i sper bra han tog allt på en gång. Jätte gott.
Hihi.

Just nu så ligger han i mitt knä och sover så sött. Ska snart ta och göra mat och sen storhandla.

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0